Praca | Business Development Manager

Jesteś świetny/-a w sprzedaży? Masz doświadczenie w spedycji morskiej? Może to właśnie Ciebie szukamy! Aplikuj!

Business Development Manager w branży TSL

Dołącz do zgranego 6-osobowego Zespołu Sprzedaży!

Miejsce pracy: zdalnie lub Sopot, Biurowiec GoodPoint 761, Aleja Niepodległości 761

Warunki współpracy:

  • umowa o pracę: 9 000–19 000 zł brutto / miesięcznie
  • kontrakt B2B: 9 000–25 000 zł netto (+ VAT) / miesięcznie

Twój zakres obowiązków:

  • Pozyskiwanie nowych klientów
  • Opieka nad stałymi klientami firmy
  • Tworzenie i prezentacja ofert
  • Negocjowanie warunków współpracy z klientami
  • Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami i agentami
  • Nadzorowanie procesu realizacji sprzedaży oraz należności klienta
  • Uczestniczenie w wydarzeniach branżowych (targi krajowe i zagraniczne, konferencje)
  • Realizacja planów sprzedażowych

Jakich kompetencji szukamy?

  • Doświadczenie w sprzedaży usług spedycji morskiej
  • Samodzielność, inicjatywa w działaniu i zorientowanie na realizację celu
  • Umiejętność budowania długotrwałych relacji biznesowych
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Prawo jazdy kat. B i gotowość do odbywania podróży służbowych

Dlaczego PEKO Spedycja?

PEKO Spedycja Międzynarodowa to team 26 ekspertów w swojej branży. Spotkasz tu zarówno świeżo upieczonych absolwentów, jak i tych, którzy pracują od początku istnienia firmy. Pozwala nam to łączyć energię i nowe spojrzenie młodych pracowników z ogromnym doświadczeniem tych, którzy są z nami od lat!

Niesamowicie ważny jest dla nas work-life balance (po 16:00 nie spotkasz już nikogo w biurze) oraz dobre samopoczucie całego zespołu!

Co zyskasz?

1. Bezpłatną naukę języka angielskiego (zajęcia w 3-4 os. grupach, raz w tygodniu w czasie pracy)
2. Dołączysz do zgranego 6-osobowego Zespołu Sprzedaży
3. Świetne miejsce pracy: nowe biuro w centrum Sopotu (Biurowiec Goodpoint 761, Al. Niepodległości 761) na 4 piętrze
4. Szybki dojazd do biura – jesteśmy 100 m od Stacji SKM Sopot, tuż obok kilku przystanków autobusowych
5. W pobliżu bezpłatnie zaparkujesz auto (mapa), a na terenie Biurowca – bezpiecznie pozostawisz rower
6. Owocowe wtorki
7. Kartę Multisport, opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie
8. Niezbędne narzędzia do pracy – laptop, telefon
9. Możliwość wdrażania własnych pomysłów – zarówno w zakresie własnego stanowiska, jak i przestrzeni biurowej, organizacyjnej – doceniamy inicjatywę i zaangażowanie!

Jesteś zainteresowany/-a? Aplikuj: praca@peko.pl

Prosimy o dodanie w CV poniższej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).